Hämnden är ljuv

Jag har köpt några snygga tavlor som jag tänkte hänga upp på väggen i vardagsrummet för det är nämligen väldigt tomt på väggarna i vardagsrummet just nu och det behövs verkligen två tavlor ovanför soffan och nu har jag köpt två jätte fina tavlor som jag tänkte hänga upp och jag har köpt en borrmaskin så att ska kunna hänga upp mina tavlor och det ska bli kul att få borra lite och störa grannarna för de har gjort livet surt för mig mer än en gång på grund av att de har borrat i väggen så nu har jag min chans att hämnas och det ska jag göra också och jag kommer borra med väldigt gott samvete kan jag ju säga och jag hoppas att det kommer låta riktigt ordentligt hemma hos min granne nu. Hus om helst så kommer det bli väldigt fint på väggen nu för jag är verkligen nöjd med mina nya tavlor för de är väldigt snygga och det kommer inte se lika tomt ut längre och det är bra tycker jag.