Hellre spa

Jag har aldrig varit mycket för att åka skidor och på vintern så tycker jag inte att det är så roligt att åka upp till fjällen och åka skidor, jag är ingen bra skidåkare heller och om jag ska vara helt ärlig så känns det lite läskigt att åka ner för backen. Några vänner till mig har frågat mig om jag vill följa med och åka skidor över helgen men jag ställer mig ytterst tveksam inför detta för det kommer bara att vara kallt. Jag tycker inte om när det är kallt och jag ligger hellre på en strand och solar mig än att åka skidor i kylan och jag tycker inte att det är värt pengarna att åka upp till fjällen över helgen. Man kan ju få en resa till utlandet för samma pris och det skulle jag ju föredra, eller jag skulle hellre spendera helgen på ett spa för pengarna. Det är ganska billigt att åka utomlands en vecka det måste man ju i alla fall säga men det är ju synd att man inte har fler semesterdagar så att man kan åka utomlands lite oftare för rent ekonomisk så är det ju egentligen inga problem men det är ju det här med att ta ledigt som är ett problem.